mandag den 15. marts 2010

Hvordan kan foråret komme bag på mig?

Klokken er nu over 18 - og det er rent faktisk lyst. Det var lyst, da jeg tog af sted på arbejde tidligt i morges - og det er nu aften, og det er stadig lyst. Foråret har været længe savnet - dagligt har blandt kollegaer en vanelig brok over det kolde og mørke vejr. Men trods dette, så er den lyse aftenstund alligevel lidt pludselig for mig.

Når foråret lige pludselig kan komme bag på mig, så hænger det givet sammen med, at jeg har haft et fantastisk oplevelsesrigt og hårdt efterår og efterfølgende vinter, som har bydt på mange milepæle. Og jeg har fortsat milepæle i sigte! Endda en meget stor milepæl venter lige om hjørnet.

I fredags skrev jeg under på købsaftale på en 2 værelseslejlighed. Jeg stresser godt nok noget, for inden på fredag skal jeg have haft aftale og papirerne på lejligheden forbi advokat og bankrådgiver og skrevet under på lån samtidig med 37 timer i Horsens. Jeg har nok svært ved være supersocialrådgiver i denne uge. Jeg er heller ikke helt klar til at fejre mit nye hjem. Forhåbentlig bliver jeg det snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere