tirsdag den 5. april 2011

Genoplivning af blog

Who knew? Jeg er åbenbart ikke den overskudsagtige type, som kan have nyt job, ny lejlighed, nyt banklån mv. og så samtidigt skrive om det på en blog. Men her ca. 1 år efter mit sidste blogindlæg vil jeg gøre endnu et forsøg på formidle lidt tanker og overvejelser om livet som socialrådgiver og som "nyvoksen".

Status på mit arbejdsliv:

  • 14 måneders(and still going strong) ansættelse på jobcentret
  • 1 titel som tillidsrepræsentant for Dansk Socialrådgiverforening(ja, ja jeg faldt til patten)
  • 1 titel som superbruger i Workbase( indrømmet er lidt uden for min comfort zone)
  • 65 sager på min sagsstamme
  • 2 klager over mig og min sagsbehandling herunder 1 til borgmesteren
  • 0 trusler om vold
  • 1 ministerbesøg på jobcentret(jeg så dog kun hendes bil...)
  • Uendelige antal af "røde opgaver" og andre opgaver, som for længst burde være løst
Status på mit liv - sådan mere generelt:

  • 1 tur på skadestuen efter uheld med et løsgående søm efterfulgt af op til flere besøg hos øjenlæge
  • 1 styks smartphone - efterfulgt af et uendeligt antal fejlbeskeder, statusopdateringer mv. grundet problemer med touchfunktion
  • 1 styks 3-årig niece, som bare er henrivende og helt fantastisk
  • 2 fortsat levende planter i mit hjem
  • 4 døde planter
  • 1 nytårsfest
  • 4 nedfald af knagerække
  • 26 borede huller med min egen boremaskine
  • Uanede mængder af rødvin indtaget i det lille hjem
Lad det være alt for nu... Jeg vender forhåbentlig snart tilbage

3 kommentarer:

  1. Lisbeth som blogger!
    Jaaaa hvorfor ikke.... Glæder mig til at læse med.... om et års tid... :-)

    SvarSlet
  2. Du er slet ikke gammel nok til alt det!! Jeg forstår ingenting - og hvem har givet dig lov til at bore huller?? Uden opsyn???

    SvarSlet
  3. Ja, Anna er det ikke utroligt?? Se lige mig - jeg er blevet voksen!
    Og lige i forhold til at bore huller, så burde der nok have været opsyn. Boringen har mere end et sted resulteret i et mindre krater. Heldigvis ses det ikke så tydeligt, når hylderne, knagerække mv. er hængt op over hullerne :-)

    SvarSlet

Faste læsere